Модуль 4. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме використовувати різноманітні стратегії та засоби оцінювання, вести оцінювання у продовж всього навчального циклу, надавати можливість кількісно оцінювати важливі навчальні цілі для теми, залучати учнів до процесу оцінювання.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме використовувати різноманітні стратегії та засоби оцінювання, вести оцінювання у продовж всього навчального циклу, надавати можливість кількісно оцінювати важливі навчальні цілі для теми, залучати учнів до процесу оцінювання.
З метою залучення учнів
до процесу оцінювання вчителі повинні забезпечити учнів наступним:
·
Чіткими критеріями оцінювання до
початку виконання проектів
·
Моделями та інструкціями для
високоякісної роботи
·
Можливостями для здійснення моніторингу
(відслідковування ходу) власного просування учнів у навчанні
·
Засобами надання конструктивного зворотного
зв’язку іншим учням та можливостями отримання оціночної інформації від інших
учнів для того, щоб покращити свою виконану роботу і діяльність
·
Надати достатньо часу для представлення
результатів та поліпшення процесів і продуктів
·
Підтримкою для формування учнями
власних нових завдань для їх майбутнього навчання
Комментариев нет:
Отправить комментарий